Saturday, March 10, 2012

LOVE IS THE ONLY WORD WITH A MILLION DEFINATIONS:)

bismillahirahmanirahim
mungkin cinta kami xsehebat kisah cinta remeo dan juliet , xsemulia cinta rasulullah kepada khadijah , dan xseromantik kisah cinta shah jehan dan mumtaz . tapi aku harap cinta kami akan tetap menjadi kisah cinta antara kau dan aku . walaupun dugaan melanda , aku harap kita dapat lalui dengan tabah . kepada insan yg telah mengisi ruang hati ini . ribuan terima kasih okie . mengenalimu adalah satu anugerah walaupun cinta aku kepada allah lebih tinggi dr cintaku kepadamu . 

aku harap dan amat berharap agar suatu hari nanti kau dapat membimbing aku dan menyempurnakan hidup aku sebagai seorang wanita . semoga allah kekalkan kebahagiaan kita hingga ke akhir hayat .

No comments:

Post a Comment

copyright©hak milik teratak cik dyra sahaja