Saturday, March 24, 2012

ANTARA REALITI DAN FANTASI ?

assalamualaikum si cantik dan si kacak sekalian .
waktu-waktu macam nih mungkin ade sesetengah diantara korang yg tengah meratah sambal belacan sambil cicah keropok depan tv kan . tapi aku pula sibuk jer meng"excersise " kan jari aku yg montel nih atas papan keyboard yg ketul-ketul ala-ala coklat cadbury ni . ekeke . semua pasal makanan . camne la xmontel kann :) betoi x ?
ok , berbalik pada topik asal entry aku kali nih seperti yg korang tgk kat atas tuu okie . actually , xde la hot sgt entry aku kali nih . tapi aku just nk share dgn korang ape yg aku da lalui sebelum nih . mulanya hanya menggunakan mindset jer , tapi skrg semuanya menjadi nyata . mungkin korang belom paham lg kann ape yg aku dok membebel sorang-sorang nih . skrg aku da start cite , so bukak bijik mata korang luas-luas okie . alkisah dulu waktu aku form 5 , aku minat sgt dgn keta suzuki swift . swift okie bkn suis . hehe . pantang tgk lalu jer depan mata aku , aku mula lah buat muka teruja , dlm hati mula cakap "wahh ! gile bapak smart" . dan mulai dr tu lah aku mula set dalam kepala hotak aku (mindset) yg suatu hari nnt aku yakin aku pasti keta tu akan jadi milik aku , aku lekat gamba keta tu bebanyak dlm blik aku . sebelum tdo aku akan usap2 dia dan cakap dgn dia , mungkin klo korang tgk myb korang akan cakap aku gila . haha .



tapi hakikatnya skrg keta tu da jd milik aku skrg . teruja hanya allah jer yg tawu . tapitapi aku nk ucap tengs kt bapak aku sb hadiahkan keta tuu kt aku . so , skrg impian aku da jd kenyataan . dan skrg impian aku lagi satu ialah aku nk kaya dan berjaya . mungkin suatu hari nanti bakal jadi jutawan ke . mne kite twu kann . yg penting kita mindset kan dan berdoa kepada allah . sbb ape yg kite cakap dan inginkan automatik ia akan mindset di kepala kita . so , aku suggest kt cni korang buat lah camne yg aku buat nih . insyaallah korang pown akan berjaya kelak . yg penting sentiasa memohon dr allah :)

p/s : impian nk tuka pakai audi TT , ade sesape nk beli swift aku ? hehe

No comments:

Post a Comment

copyright©hak milik teratak cik dyra sahaja