Tuesday, November 22, 2011

SEMOGA KAU TENANG DISANA SAHABAT .

assalamulaikum bloggers .
malam nih aku rasa sunyi sangat , tetibe jer terkenang memori-memori waktu zaman kegemilangan ku dulu . wah ! ayat ohsem jer kann . hehe . actually , malam nih aku nk cite tentang sahabat aku yg telah dijemput untuk bertemu penciptanya . tadi petang , aku dapat call dari mat nip . dia cakap yg member kiteorang masuk hospital sebab bleeding . and sedang koma dihospital sultanah bahiyah . so , atas dasar kawan aku contact lah dgn mmber2 yg lain ajak pegi melawat . so , dorang pown on lah . keesokannya aku terima berita dari farhana yg dia telah pun tiada , inalillah didalam hati . ya allah betapa tak sangka nya aku secepat nih dia akan meninggalkan kiteorang sume . myb allah lebih sayangkan dia . walaupown dlm geng kiteorg dia seorang yg pendiam , tapi dia seorang sahabat yg paling sporting . wan muhammad asyraf b. wan salleh , semoga kau tenang disana sahabat . mungkin dunia kita berbeza , tapi hakikatnya kita masih sahabat . kami kawan2 hang hanya mampu sedekahkan yassin dan al-fatihah dari sini untuk hang . terima kasih sebab sudi mmberi tunjuk ajar kepada kwn2 yg lain,terima kasih kerana menjadi sahabat yg terbaik,terima kasih kawan !

                  tiga dari kiri ialah wan muhammad asyraf
gambar ni jela yg aku ada untuk jadikan kenangan kita bersama-sama,kepada insan yg pernah brkongsi kasih dgn arwah , semoga kau sabar yea . kau masih ade kawan2 lain di sini :)

No comments:

Post a Comment

copyright©hak milik teratak cik dyra sahaja