Thursday, April 7, 2011

ENTRY YG TERBAEK ! ;D

ya ALLAH.....
 Seandainya telah Engkau catatkan Dia milikku....Tercipta buatku....maka satukanlah hatinya dengan hatiku....Titipkanlah kebahagiaan antara kami....agar kemesraan itul abadi... Tetapi ya Allah....seandainya engkau telah takdirkan....dia bukan milikku...bawalah ia jauh dari pandanganku....luputkanlah ia dari ingatanku....dan peliharalah aku dari kekecewaan...serta ya Allah ya tuhanku....yg maha mengerti....berikanlah aku kekuatan...membuang bayangannya dari hidupku....agar aku bahagia walaupun tanpa bersama dengannya.... Dan ya Allah...ku mohon padamu...gantikanlah yang telah hilang....tumbuhkanlah kembali yang telah patah....walaupun tidak sama dengannya....ya Allah ya tuhanku....pasrahkanlah aku dengan takdirmu....aku tahu ya Allah sesungguhnya apa yang telah engkau takdirkan adalah yang terbaik buat diriku....kerana engkau maha mengetahui segala yang terbaik buat hamba Mu ini....ya Allah....cukuplah engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku...di Dunia dan di Akhirat....ya Allah...dengarlah rintihan Doa hamba Mu yg Daif ini...jangan engkau biarkan aku sendirian di Dunia ini mahupun di Akhirat....jauhi aku dari kemaksiatan dan kemungkaran.... Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman...yang dapat menerima aku apa adanya...supaya aku dan dia sama2 dapat membina kebahagiaan dan kesejahteraan hidup...ke jalan yang Engkau Redhai....dan kurniakanlah padaku keturunan yang soleh juga solehah....Amin,Ya Rabbal A'lamin..✿

No comments:

Post a Comment

copyright©hak milik teratak cik dyra sahaja