Monday, December 20, 2010

TUAN PUNYA BELOG NAK CERAMAH:)

                                               assalamualaikum..
tik tok tik tok..
wah!lama rasanya aku xmalayan belog ni
rase kekok la plak..
act,b4 ni aku dh ade belog,tibe2 je da xley nk sign in,sawan agaknya.
geram jugak aku,tros frust nk buwat belog baru
tp,.tibe2 je jari aku jd rjin plak nk menari2 atas keyboard ni
so,tercipta la belog yg baru ni...
ngee~




                                                                  haha
 muke nmpak sengal je an..yela time ni tgh xsehat,.uwaaa..flu plusplus fever yg melampau..
 selamat ta masuk hospital,.hadooi !ni kes main hujan xegt dunia..
gasak kene marah ngan prents aku..haha,aku ckp kt diorang "hujan yg cari aku,bkn aku cri  hujan" bapak aku mrh smpai nanges..ngee~
cm budak2 an..apela!
k la,mata da xlarat nk angkat dh..belayar dlu yea
daaa uuoolss!

No comments:

Post a Comment

copyright©hak milik teratak cik dyra sahaja