Wednesday, December 22, 2010

HARI TERIMA KASIH ;)

heylo !heylo !heylo !
today aku rse cm tadew mud jer nk membebel panjang2,juz nk say tengkiu kepada orang2 yg telah membahagiakan aku,.hargai sangat2 kehadiran mereka sume di dalam hidup ini.Tanpa mereka aku mungkin tiada didunia ni n takkan sebahagia ini..bak kata iklan olay,"kerana dirimu begitu berharga".hehe
back to topic,aku nk ucapkan terima kasih kepada:-


Terima kasih kepada daddy aku kerana menjaga dan mendidik aku sehingga aku sebesar ni
Terima kasih kepada mummy aku kerana telah b'susah pyah melahirkn n mnjaga aku
Terima kasih kepada siblings yg telah menjadi adik2 yg baek sgt2
Terima kasih kpd my future hubby kerana sudi menemani masa2 sunyi aku
Terima kasih kepada datuk n nenek kerana telah menyanyangi aku
Terima kasih kepada rakan2 taulan aku kerana sudi mencoretkan kenangan manis n pahit didalam hidup aku
Terima kasih kepada guru2 yg telah mengajar aku sehingga aku pndai
Terima kasih kepada henphone aku
Terima kasih kepada Mr.lappy terchenta aku
Terima kasih kepada sume yg mengenali aku......

kepada mereka sume yg tersenarai diatas,aku sayang mereka sume..muahx!



No comments:

Post a Comment

copyright©hak milik teratak cik dyra sahaja